En ängel från himelen?

Igår var jag ju hos läkaren igen, eller smärthantering som det kallas! Operationen gav inte det resultat man var ute efter. Istället för att göra det bättre så blev det sämre, väldigt sällsynt med det händer med vissa.. istället för att man reagerar på att det bedöver så känner man mer smärta. Så det blir ingen ny operation vilken känns otroligt bra!

Istället så har jag fått två olika mediciner som jag ska käka på prov. Dom heter Diklofenak och Citodon. Citodonen ska jag bara ta till natten så att jag kan sova ordentligt, blir helt slut av dom och somnar på en gång! Helt underbart, har sovit en hel natt utan att snurra eller vakna en ända gång! Fast om jag inte går och lägger mig när jag har tagit Citodonen så kan jag tydligen bli hög och helt snurrig!

Vad har hänt mer då? Hmm, inte så jätte mycket faktiskt.. det har varit väldigt lugna dagar!
I Lördags så var det julbord med hela släkten och lite annat folk som gällde, mysigt som fan.. även fast att det var vissa som man inte ville skulle vara med, men det var bara att ignorera det och fortsätta le!

Är ensam hemma nästan hela dagarna numera då mami och papi är och hjälper bror min med hans hus.. det börjar arta sig ruskigt bra faktiskt! Kommer bli jätte fint i hela huset! Jag tror på er!

Nåja, nu har jag updaterat lite iallafall.. min motivation har varit på botten ett bra tag nu. Men det känns som om den är påväg upp igen! Hoppas på det bästa!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Vad gjorde du för sorts operation? Kram

2010-03-16 @ 18:23:00
URL: http://mammafraninlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback