Flyger i det omedvetna.

Provet idag gick väll inte så bra som jag hade hoppats på att det skulle göra, är för trankspridd för att kunna ta in prov och läxor nu..

Har även prov i morgon med, så det är plugg som gäller idag med. Har dock hört att det inte ska vara så svårt då det tydligen mest är självklara frågor. Men måste ju plugga för om det inte är så.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt ännu, orkar nästan ändå inte göra någonting.. om jag fick välja så skulle jag bara vilja lägga mig ner och gråta, gråta så att ögonen sprängs. Men jag måste vara stark, ingen annat än det. ´

Tänkte bara skriva lite så att ni inte tror att jag har gett upp sidan, jätte dålig på att updatera - jag vet!
Skriver kanske senare, hinner inte skriva så mycket mer nu, boken väntar.

/ LindholmareN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback