Joakim Von Bratwurst!

Eftersom mister Joakim von bratwurst har klagat på att jag inte updaterar min blogg lika bra nu som förrut så ska jag skriva ett inlägg som bara är till honom!

YOU SUCK MISTER! , haha nej men jag ska försöka sköta mig Jocke! Men hinner man inte så hinner man inte :) Om det är så att du vill veta vad jag gör om dagarna så är det bara att du ringer mig varannan minut och frågar vad jag gör. Endel dagar och gånger eller vid vissa tidpunkter så vill du nog inte veta vad jag gör! . 

NU ska jag dricka kaffe! :D 

Puss på dig Jocke! :D 

/ LindholmareN

 


Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha, väldigt gulligt inlägg av dig ;)
Puss på dig med^^

2007-12-10 @ 00:37:07
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback