Nyp mig i armen, finns du på riktigt?

Guess what.. I'm back?! ..
Andra dagen i rad som jag skriver, har inte gjort det på hur länge som helst!

Vart är min julkänsla? Har absolut ingen lust att fira jul, om jag hade haft bil och körkort så hade jag åkt någonstans över jul... långt, långt bort!
Det finns ingen snö, men det är grymt kallt och frost.. det är inte värt att kalla det jul. Inte enligt mig iallafall!

Imorgon, så är det SOMS prov som gäller, känns lite segt men det kommer nog gå bra.. har ganska så lätt för det ämnet. Men jag ska ändå inte säga att jag kan provet eftersom jag inte har gjort det ännu, tänk om det går bajs!

Idag så ska jag plugga, sedan så ska jag försöka plocka ordning lite, har nyss duschat! Det var grymt nice, kände mig lite snuskig.

Morsan och farsan är som vanligt i huset och håller på sliter röven av sig, men det kommer bli fint.. jag är 100% säker på det! Min bror har bra smak när det gäller färger och stil..haha, oj det där lät lite bögigt men men :)

Nä, nu väntar SOMS boken plus nyckleorden till .. hoppas att jag får in en massa nu så att jag inte behöver plugga heeela dagen!

Hörs!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback