Persikotiger.

Sitter på tillfälligt inne i vardagsrummet och "pluggar" Organisation & Ledarskap, har prov på det i morgon. Men det går segt, riktigt segt. Så jag kände för att ta en liten paus :) .

För övrigt så händer det en massa saker i mitt liv nu, en del bra och en del dåligt. Känns som om det är mest dåliga saker. För personligt för att skriva ner det här, tyvärr!

Brors hus går det upp och ner med, hans tålamod blir allt mer kortare och kortare vilket resulterar i att alla som hjälper honom åker på skit och känner att "vafan ska jag vara här och slava för honom för" . Han måste börja tänka på vad han säger och gör - sluta ta förgivet.

Åter till provet som jag ska göra i morgon, känner mig ganska så stressad inför det då det är betygsavgörande. Om man inte går minst G på provet så får man inte Godkänt på hela kursen! Kommer ju vara som ett lik innan jag får reda på om jag har klarat det eller inte. Hatar sådana typer av prov!

Det är ju iofs bara 2 veckor kvar i skolan, sedan är det loooov! Men vart är julstämningen? Finns ingen hemma eller ute. Så det finns inget jag ser fram emot direkt, kanske nyår i sånna fall. Har inga planer för vad jag ska göra då menmen.

I morgon fyller pappa år, jag har ingen aning alls om vad jag ska köpa till honom. Förslag är mer än gärna välkommna! Får kolla runt lite efter skolan i morgon om jag hittar något eller om det bara blir blommor, det är kanske tråkigt att få men i alla fall någonting.

Ska försöka plugga vidare nu, skriver lite senare om jag inte behöver plugga. Det lär ni märka i och för sig!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback