Stronger?

Har haft fullt upp, har därför inte skrivit något.. Men här kommer det! :)

I måndags så opererades jag som sagt, gick nog ganska så bra.. eller jag vet inte. Det dom gjorde var att dom stasade benet först, det menas med att dom stängde av all blodtillförsel till foten för att sedan spruta in någon annan vätska som bedövar en del nerver. Har fortfarande skit ont i foten, men jag ska tillbaka på återbesök den 17de december då vi ska prata om ifall det ska bli en ny operation bland annat.

Sedan så har ju brorsan fått tillgång till det nya huset också, så där har vi hållt på och renovera, riva, spakla, måla och allt annat som hör till en renovering. Det är ganska så kul, men oj va jobbigt! Fast bror har faktiskt kunnat hantera detta grymt bra, då han egentligen inte har så lång stubin.

Kom nyss hem från skolan, kort dag idag. Skulle egentligen ha stannat på Block 1 men min fot sa ifrån. Sitter nu och väntar på att min mor ska ringa så att jag vet om jag blir hämtad eller om jag ska åka buss bort till huset, inte så jätte långt vilket är skönt.

Kan inte komma på något annat man kan skriva nu direkt, tänke plugga lite Organisation & Ledarskap medan jag väntar. Hörs kanske senare idag!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN

Kommentarer
Postat av: Joakim

Det var möjligtvis inte xylocain eller liknande som de bedövade med?

2007-12-06 @ 14:56:53
URL: http://joakimsp.blogspot.com
Postat av: Joakim

Du började bra med uppdateringar och så, sen gick det bara utför... =/

2007-12-09 @ 00:02:42
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback