1408 + täcke och kudde!

Har kollat på 1408 med mamma, pappa och två grannar, den var ju skit läskig men samtidigt skit skum!
Men jag kan ändå rekomendera den :) Men man måste ha en kudde och täcke när man kollar på den, annars funkar det inte!

Ska plugga som en liten gris idag, har teckenspråks prov på Tisdag, betygs avgörande. Känner lite press inför det, men det känns ändå som om det kommer gå bra. Får hoppas på det bästa.

Igår så träffade jag Princess en snabbis, även Pirre var med. Sen så träffade jag Johan, Danne, Tommy och John en stund på kvällen. Sladdade och hade almänt kul, fast jag tycker synd om dom som jobbar på donken i Älvsjö!

Nä, läxorna väntar, skriver mer innan sängdags!
Om jag inte somnar med näsan i böckerna det vill säga :D


Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Men lilla gumman då, du får ju inte va så känslig :P nääe bara skojja med dej... så den va bra då eller?

Hoppas provet går bra, ska hålla tummarna för dig..

Puss /Moster

2007-11-11 @ 21:44:54
URL: http://malmstenaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback