Äntligen fredag!

Igår hände det inte så mycket, pluggade och var sedan för trött för att blogga! Men som sagt: inget speciellt hände. Hade lite mys i familjen och åt baguetter med tonfiskröra.

Äntligten fredag, den är efterlängtad!
Har sovit hela dagen idag näsan, från att jag kom hem från skolan vid 15:00 till 22:00. Helt slut!

Vad som händer nu i helgen vet jag inte, ska plugga till teckenspråks provet som jag har på tisdag iallafall, men än så kommer det nog inte bli tyvärr.

Princess, jag saknar dig och vet verkligen inte vad du ska göra, men hoppas verkligen att du löser detta så att du kan bli glad igen! Hoppas att din saga får ett lyckligt slut. Jag älskar dig <3 !

Finns inte så mycket mer att skriva i dagens inlägg. Hoppas att ni nöjer er med detta! :)

Puss & Kram <3

/ LindholmareN

Kommentarer
Postat av: Joakim

Om det inte är jag som är princess så blir jag väldigt ledsen... =(

2007-11-11 @ 01:22:50
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback