BILSPORTSMÄSSAN <3 !

Det har varit en riktigt lång helg!
Ska försöka berätta det som har hänt, men mer kortfattat..

Fredag: Jag var hemma från skolan för att jag mådde inge bra, kände mig riktigt konstig. Men fick reda på att jag har fått bra betyg på teckenspråket. Det var indelat i 3 delar. Första delen fick jag MVG på, andra VG och sista delen fick jag G på. Princess kom även hit, hon skulle till 360, och sedan sova här.

Jag och Johan åkte och hämtade henne inne i stan vid halv 4 på natten. Träffade även Moster Sanna en snabbis då hon var i närheten och förkröka innan hon och hennes polare skulle in till stan.
Kom inte i säng förrens 5 på morgonen kanske.

Lördag: BILSPORTSMÄSSAN! Jag, Jonna och Johan åkte dit och lallade runt där ett tag. Mötte även Tommie och några andra där inne. Lägger upp bilder efter inlägget. Det var meningen att vi sedan skulle dra till Bromma efter att Jonna och Johan hade käkat middag med Jonnas farsa, men så blev det inte!
 
Medans dom var och käkade så var jag och en polare ute på promenad och vi sprang upp för en mördarbacke, men jag klarade det! Efter det så solade vi solarium så nu är jag brun :) Därefter så åkte vi till donken och käkade. Trevligt :)

Kom inte i säng förrens 5 eller halv 6 på morgonen då jag väntade på att mamma och pappa skulle komma hem från en fest. Mådde illa som fan på kvällen.

Söndag: Har bara legat i sängen idag då illamåendet vägrar försvinna, så i morgon blir det ingen skola. Vi har egentligen prov i morgon, men kanske kan få göra det en annan dag då. Förstår inte vad det är som är fel. Har inte kunnat käka något heller, kan inte ens känna matlukten utan att nästan spy. Hoppas att det blir bättre snart!

Här kommer lite bilder :

                     image8
                     image9
                     image10

Tog många fler bilder, det fanns så många fina bilder! Man står och dreglar som en liten unge som kollar på alla julklappar som ligger och suktar under julgranen! Bilderna kommer nog kanske dyka upp lite här och där i inläggen.

Nu så ska jag försöka sova, skriver mer i morgon om jag har energin till det.

Puss & Kram <3

/ LindholmareN

Kommentarer
Postat av: turken

ja du det låter som du haft en fullspäckad helg iaf!! själv var min bara röjjig i lördags!!

2007-11-26 @ 01:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback