Fullt upp!

Bloggade inte går för att det kändes som om jag var upptagen hela tiden!

Först på dagen så åkte vi till Södertälje och firade Cecilia som fyllde 8 år, vi åkte dit vid 2 tiden.
Sedan påväg hem så stannade vi på Ica och handlade lite mat :)

Vi bestämde att vi skulle åka gamla södertälje vägen hem för att stanna och gå en liten promenad med Nisse, kan ju tillägga att det var kallt som fan och mina händer var som på tv reklamen!
Men det var ändå otroligt mysigt att hela familjen gick tillsammans :D

När vi väl var hemma så började jag med maten, makaroner med ostkorv.. mums!

När vi hade käkat klart så la låg jag och pappa i mammas och pappas säng och lyssnade på polisradion, jag somnade som vanligt när jag ligger i en säng! :P

Vid 20 tiden så hjälpte mamma mig med folkhälso läxan, den vart inte riktigt klar men vi ska fortsätta med den idag, tack för det mamma! Och medans jag sitter där och skrev så att tangenterna glödde så sa det "pang" utanför!

Nyfiken som man är så kan man ju inte låta bli att kolla, då var det en bil som hade kört över mittenrefugen så bilen var tvungen att bogseras bort, det kom olja över hela vägen så brandkåren kom och la sågspån över oljan för att det drar åt sig oljan, annars så är det risk för halka.

Runt 23:30 så tvingade jag och mamma in pappa till akuten för att kolla upp hans hand och för att han skulle få en stelkramps spruta, det var ingen lätt match! Men vi vann iallafall och pappa vart lika butter som Butter i Snövit! Det sket vi i, bara han åkte in. Han fick bara två val utav oss, antingen så åkte han dit frivilligt eller så skulle vi ringa ambulansen! Han nappade på det, och valde att åka dit frivilligt!

Nej, nu väntar folkhälsan, kommer med ett inlägg senare om vad som har hänt idag!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Patrik Poet

Lilla söta Emelie då - vad gulligt att du somnade i sängen (a)
Och, aa det är klart att man är nyfiken - det tar ju emot att inte kolla *hehe*
Och vilken tur att ha gav sig till slut då och åkte in till akuten! *duktigt kämpat! :)*
Intressant inlägg gumman - you're doing a good job :D
Kramar!

2007-11-05 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback