Good Night !

Update:

Idag har det egentligen inte hänt så mycket, har varit på Heron City en sväng och sedan kom jag hem :)
När jag kom hem så var det bara att hoppa in i duschen och försöka få bort huvudvärken som höll på att döda mig, jävla migrän!

Sedan så kom brorsan och hans familj förbi en sväng, och Tindra är ju bara så jävla söt! Ni skulle ha sett hur hon såg ut när jag tog fram ostbågar, som hon älskar, jag hann inte ens fråga om hon ville ha det innan hon sa "ja tack!" Haha, fasters charmtroll det där!

Sitter i vardagsrummet och kollar på tv, lyssnar på polisradion (har hänt någonting utanför precis - jag är nyfiken!) och lyssnar på när Anton, Diana och Pappa står och pratar i hallen.

Ska försöka göra klart alla läxor någon dag också, endel ska vara klara och inlämnade precis efter lovet och det är redan söndag i morron! Usch, jag vill ha längre lov!

Känns som om jag kommer sova ganska så bra inatt, fast det beror på om pappa åker in till akuten med handen eller inte, för om han gör det så ska jag ju så klart följa med!

Blir ett ganska så tråkigt inlägg ikväll men det har faktiskt inte hänt något märkvärdigt idag.
Hoppas på att jag orkar städa i morron, för nu måste det verkligen göras!
I garderoben också, för så fort jag öppnar dörren så är det alltid några plagg som ramlar ut!
Börjar bli liiite frustrerande!

Nä, nu väntar svenska boken på att jag ska vara duktig! God natt!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du är verkligen ingen pluggis i mina ögon... :P

2007-11-04 @ 00:16:08
URL: http://joakimsp.blogspot.com
Postat av: sabrine

heron city är alltid kul att vara på :)

2007-11-05 @ 18:09:14
URL: http://stoltmuslim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback