Korunkande Dolmedaskare?

Kom nyss hem från skolan, har haft Teckenspråks prov idag. Gick faktiskt mycket bättre än vad jag trode att det skulle göra, är riktigt stolt faktiskt. Men jag ska inte bli för glad ännu, får ju faktiskt inte tillbaka provet förrens på Fredag. Hoppas verkligen på ett bra betyg.

Idag så hade vi praktiskt lektion i Omvårdnad, vi kollade blodtrycket på varandra. Det var ganska så svårt att höra eftersom man hör minsta lilla ljud när man gör det. Men det var ju bara halvklass så det gick ändå bra, så hörandet var bara ett litet problem.

I morgon så ska jag till skolsyster för att göra någon hälsokontroll och prata lite om TBC, tror att det är inför APU:n - som kommer bli på vårdcentral eller sjukhem, sjukhem är inte riktigt som äldreboende efter som på sjukhem är med medicinskt, t.ex. att man tar blodprov och andra prover.

Ikväll så ska jag plugga svenska, tror det blir det iallafall eftersom på Fredag så ska boken samt frågorna vara klara. Känner mig lite stressad över det, men kommer nog gå bra. Hoppas jag iallafall!

Nä, nu så ska jag läsa tills ögonen ploppar ut! Skriver mer ikväll, om jag hinner.

Ciao!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag vill också ha APU!!

2007-11-13 @ 19:15:19
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback