Lukta svett?

Idag så har jag knappt varit hemma någonting, skulle egentligen plugga men blev kidnappad av Princess så det blev inte så.

I morse så var hon så snäll och gullig så hon skjutsade mig till skolan, kändes grymt skönt då det tydligen var mycket strul med bussarna i morse! Hon hämtade mig även efter skolan då jag slutade 10:50 eftersom vi inte skulle ha sista lektionen då matte läraren är sjuk, det tackar jag för!

Hon körde hem mig och åkte sedan hem för att spendera lite tid med sin mamma, så Miss gick och la sig.. Hade så ont i magen. Men hon ringde sedan igen vid 15:00 och ville kidnappa mig igen!

Sagt och gjort, helt plötsligt sitter man där i bilen med henne, med träningskläder på?! Då har den där saken fått mig att gå med på att träna klockan sju, det var grymt jobbigt kan jag meddela.. beundrar dom gamla tanterna som höll på hoppa och stojja! Att dom orkar!

Min skolsyster var även där och tränad, det kändes lite konstigt att se henne springa och hoppa men jag blev van :)
Träningen var mellan sju och åtta så när den var klar så åkte vi hem till mig och duschade.. Vi tänkte träffa Tommie men han var hemma och kollade på film för att sedan gå och lägga sig, han ska ju upp och jobba i morgon.

Nu sitter jag här och ska snart hoppa i sängen, tänkte bara updatera lite.. Fick jag några läxor gjorda då? NEJ! :P .

Skriver mer i morgon om jag orkar och vill, beror på vilket humör jag är på. Hörs!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Joakim

Vad ska jag skriva om detta då? :P

2007-11-29 @ 23:07:49
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback