Miss and Princess, always and forever <3

Ojoj, denna dag har varit lång! Nästan för lång! Kom precis hem.

Ringde Jonna när jag satt i Tumba och väntade på bussen påväg hem från skolan, hon var i Södertälje.
Skulle vara hemma över dagen, men åker hem i morgon istället då hon har flyttat till Norrköping i 3 år för att plugga.

SÅKLART, så skulle ju miss träffa princess <3 , så hon kom hit, eller jag mötte henne vid t-banan för att vi skulle dra till Heron City och käka, grekiska kolgrillen blev det.

Efter det så hade vi tänkt att bowla, men träffade Johan istället. Han kom och hämtade oss vid Heron, sen så träffade vi 2 utav hans polare och åkte bara och sladdade hela kvällen. Så jävla roligt och efterlängtat! Även fast vi håll på att sladda in i ett berg! ;)

Helt plötsligt så får Johan något jävla ryck, så han kör rakt över vägen till en gräsmatta och sladdade där, fyfan va det hoppade! Men kul som fan, jag och Princess skrattade som dårar!

Runt 10 - 11 tiden så skjutsade han mig till akuten, eftersom pappa hade åkt in igen. Pirre kom även dit och dom sa hej till pappa och sedan åkte dom hem.

Detta är vad som har hänt idag, eller en liten samanfattning iallafall.. har inte haft så här roligt på hur länge som helst.

Juste Princess köpte en leksakshund till mig, man kan vrida upp den i en nyckel och så går det av sig själv. Vi hade nämligen stått och kollat på dom, den underhåller mig ganska så rejält! Tackar för den bebis!

Kom precis hem, så nu ska jag läsa lite ur svenska boken som ska vara utläst till nästa fredag och sedan så ska jag sova!

Älskar dig Jonna Alexandra Agnekrans, föralltid du & jag - miss and princess!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN

Kommentarer
Postat av: Princess

NU är jag med! Puss älskar dig :D

2007-11-08 @ 23:29:32
URL: http://pinkabit.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback