Miss is tired!

Idag så började skolan igen, vad det tar emot!
Känner mig helt slut efter dagens skoldag, och då hade vi bara 3 lektioner idag. Matte 2 timmar på morgonen, soms och sedan engelska.

Årskursprovet som vi hade gjort i engelskan innan lovet fick vi veta betygen på idag, jag fick VG! Känner mig jätte stolt, jag fick 58 poäng och för att få MVG så skulle man ha 64 poäng. Känns lite irriterade över att jag kunde ha fått det, men hade lite slarvfel här och där.

Hade en tandläkartid klockan 17:00 idag, var heelt slut efter det. Hade ont i käken som faan eftersom jag kan inte ha munnen öppen så mycket och så länge på grund av mitt käkproblem, och så var jag helt bedövad och blödde! Huvudvärk var såklart också på listan!

Har haft migrän jätte mycket dom senaste dagarna och tabletterna som jag har fått mot det hjälper inte, jag håller på bli galen! Vet inte vad jag ska göra för att få bort det. :(

Det var ju meningen att jag och mamma skulle sätta oss och göra folkhälsan men det hanns inte med, så vi får ta det i morron istället.

Ska snart gå och lägga mig, mamma och diana har åkt in till stan för att hämta ut pappas medicin till handen, och pappa sitter vid datorn med handen rakt upp i luften, det ser ganska så kul ut men jag tycker så synd om honom!

Juste, nu har mamma blivit biten också, i låret men med henne blev bettet inte lika farligt som med pappas, och hon behöver inte ta en spruta då hon gjorde det när hon gick i gymnasiet. Sprutorna håller ju ganska så länge, flera år!

Annars så har det inte hänt så mycket mer, la mig i soffan efter maten och somnade såklart. Vaknade ganska så nyligen så jag ska gå och lägga mig medan jag fortfarande är trött, annars så är det kört!

Godnatt på er!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hatar tandläkarn! Ska själv dit ganska snart, minns dock inte när... :S

2007-11-06 @ 15:27:40
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback