Operation på måndag då.

Igår hände det inte så mycket så det fanns inget speciellt att skriva om. Var hemma från skolan, mådde så illa men det blev bättre på kvällen.

Träffade även Tommie och vi var ute och sladdade med Johan, Danne, John och någon mer. Det var kul som fan :) När Tommie sladdade förbi en trottoar så stog det 2 tjejor och 1 hund på den. Tjejerna blev så rädda så dom hoppade ner i diket med hunden och allt, det var en fröjd för ögat :) Skrattade jätte mycket!

Idag så var jag i skolan, var en ganska så fridfull dag, hade inte så mycket uppgifter att göra. På Omvårdnaden idag så var det HLR - Hjärt- lungräddning som gällde.. Sitter och trycker och blåser som en liten dåre, man blir helt slut efteråt eftersom man lägger ner all sin energi på att trycka och blåsa. Men kul är det, ganska så enkelt också.

I morgon så är det simning som gäller, eller jag kanske ska säga livräddning mer. Ska vara ombytt och klar i bassängen 09:10 , ska bli kul att göra något annat för skojs skull :) . Får köpa en Red Bull i morgon bitti så att jag är pigg och fräsch när jag ska leka död och fisk!

Har nu även fått en tid till operation, den kommer ske redan nu på Måndag! Jag är hur nervös som helst, trode inte att det skulle gå så snabbt. Kommer inte få äta någon efter 00:00 men jag får dricka saft eller vatten fram till 06:00 samma morgon som operationen ska genomföras. Bara för att jag inte kommer få äta så kommer jag såklart bli grymt hungrig. Det skulle vara typiskt mig!

Nej, nu väntar sängen.. Ska läsa igenom folkhälsan en gång också då jag inte gjorde provet i måndags eftersom jag var hemma och mådde bajs. Kanske får göra det i morgon, men känner mig inte riktigt beredd för det.. menmen! Bättre sent än aldrig!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback