Over And Out.

Sitter och pratar med Princess i telefon nu, snackar om allt och inget men det är ändå ganska så intressant!
Kan vara kul att snacka lite skit ibland :) Iallafall med dig gumsan! <3

Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem från skolan och så var det meningen att jag skulle plugga Svenska men Miss råkade somna i mammas och pappas säng :) Och vaknade inte förrens det var för sent för att plugga.

Idag blev det pannkaka till middag, mums mums!

Försökte plugga efter maten iallafall men gick inge vidare, som jag hade misstänkt, så det får bli i morgon.
Har utvecklingssamtal i morgon, har ganska så mycket att ta upp men det kommer nog gå bra. Känner att det behövs!

Har även plockat undan i rummet lite idag, det behövdes också. Och fint blev det, känner mig stolt ;)

Fredag så ska jag och Johan åka ner till Norrköping till Prinsess. Saknar dig grymt älsk! Men i helgen ses vi. Du, jag och Johan - Fartdårarna AB! <3 Kul kommer vi ha också, känner det på mig! Så i helgen kommer det nog inte bli något bloggande, men updaterar på Söndag kväll om vad som har hänt under helgen. Kanske kommer upp en bild på oss också.

, nu så ska jag lägga mig, återkommer i morgon :)

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback