Piercing..

Jag har fått ett piercing sug, igen! Det räckte inte med tungan och naveln, men vart ska jag ha nästa då? .
Förslag är välkommna!

Nu till något helt annat, min garderob ser förjävlig ut! Kanske dags att städa och rensa den, men det känns så onödigt eftersom jag vet att om några dagar igen så kommer det se lika illa ut igen!
Men man kan ju hoppas på att jag får något ryck som gör att jag börjar städa den och rummet!

idag tror jag inte att det kommer hända så mycket, funderar på att ta mig någonstans för att införskaffa lite nya kläder, det behövs! :)

Blir ett kort inlägg nu, får hoppas på att det blir lite bättre senare ikväll när jag kommer med en update ;)

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback