RIKTIGT tung dag! :(

NU har jag pluggat klart samt fått en ångest attack eller något liknande. Är så grymt stressad, känns som om jag inte hinner med mig själv. Alla mina dagar går till så att jag åker till skolan, gör det jag ska där, får ännu mer läxor och åker hem.

Kommer hem och börjar plugga, käkar middag och pluggar efter det. Duschar och byter om, pluggar. Sover för att sedan vakna upp när det känns som om jag bara har sovit i 5 minuter, dagarna går som i en ond cirkel. Det tar aldrig slut, har varit förkyld i 2 veckor, men jag hinner/kan inte vara hemma och bli frisk.

Sen att jag har haft migrän nästan 4 veckor i sträck gör ju inte saken bättre, har fått tabletter mot den, men dom hjälper inte längre! Måste tillbaka till läkaren. Men som sagt så har jag inte tid till det.

Vi har prov varje vecka nu fram till jullovet, jag orkar verkligen inte med det. Saknar dom fredagarna man kunde gå hem utan att ha läxor i väskan som ska vara inne på måndagen. Saknar min ledighet, vart tog den vägen?

Är så jävla trött båda fysiskt och psykiskt, vet inte hur länge till jag kommer orka! Om jag inte hade haft den mamman jag har så hade jag stupat för länge sen. Tar verkligen dagarna som dom kommer, med både svett, tårar och glädje.

I morgon så har jag Teckenspråks prov, känns just nu som om det kommer gå bajs, men när mamma förhör mig på frågorna så kan jag dom. Så det kommer nog gå bra iallafall. Har ju en fördel med att mamma kan.

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, innan jag börja dregla mig själv i örat av trötthet!
Skriver mer i morgon :)

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Joakim

Håller tummarna för dig på provet!

2007-11-13 @ 02:23:39
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback