Stackars pappa! <3

Jävla hund! Usch, va arg jag är!

Igår kväll efter jag hade duschat och pluggat så vart det så att jag skulle åka till Rönninge, pappa var så snäll och skulle köra mig dit. Sedan när vi skulle åka så tog vi med Nisse. Väl i bilen så vägrade Nisse ligga ner, fast pappa sa till på skarpen, han vägrade verkligen!

Tillslut så stannar pappa bilen, eftersom han vid detta tillfälle är väldigt trött på att Nisse inte lyssnar utan att han irrar runt där i baksätet. Pappa kliver ur bilen och tar tag i Nisse för att lägga honom ner, varav Nisse blir mycket arg och biter pappa på vänster handen och på höger arm.

Fyfan, va det blödde! Jag brukar ha allt i mina fickor i princip, men så klart så hade jag ingenting denna gången, så han fick ta mina vantar och försöka stoppa blödningen med. Gick inte så bra, eftersom när dom sedan hade kommit hem så blödde han fortfarande ett bra tag efter. Envis som han är så vägrar han åka in till akuten och få en spruta. Det är där man märker att han är finne! ;)

Pappa fick iaf som han ville, Nisse var så skraj för pappa så han la sig ner och hela kvällen igår och idag har han varit hur lugn och snäll som helst.

Usch, pappas hand ser verkligen inte bra ut, men han sa att han skulle vänta i 24 timmar iallafall innan han åker in till akuten.

Update om vad som hänt under dagen kommer senare ikväll!

Tycker så synd om dig pappa! <3

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Patrik Poet

Meh, hur kunde den, påstådda, så gulliga hunden göra något sådant :o - Usch tycker inte om när det blöder, så tycker synd om gubben din =/

* liite intressant blogg ju :D *

2007-11-03 @ 18:40:23
Postat av: Joakim

När tog han senast stelkrampspruta då? :O
Du som ska vara omvårdare borde ju tvinga honom till akuten ;)

2007-11-03 @ 23:54:44
URL: http://joakimsp.blogspot.com
Postat av: sandruuw

stackars kim =/

2007-11-04 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback