The night has come..

Hellu!

Dagen har flytit på ganska så bra!

Brorsan var här och sa hej, har inte träffat honom på en vecka kanske, han har så mycket att göra nu när firman går så bra, och så ska han flytta till hus också. Så innan dom flyttar in så ska dom renovera heeeela huset först! Fy fan vilket jobb det kommer bli! Men hans val och hans pengar :) Nu får han iallafall plats med sitt efterlängtade bubbelbad iallafall!

Sedan så har jag pluggat lite svenska också, ska läsa i en bok och sedan svara på lite frågor på varje kapitel, går lite trögt med det rör sig framåt :)
Försökte även göra Folkhälsa också, men sedan när jag insåg hur ansträngande det skulle bli så smällde jag ihop boken och satte mig i soffan för att kolla på efterlyst istället ;)

Skrev ju i det förra inlägget att jag skulle försöka städa också, haha! Det var verkligen ett skämt, trode jag verkligen själv på det eller?. Alltså, det vart inget städande idag heller!

Det har inte hänt så mycket mer än detta idag, så jag funderar på att gå och göra kudden sällskap faktiskt ;)

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Joakim

Välkommen in i bloggdjungeln :P

2007-11-01 @ 23:37:04
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback