What Goes Around - Comes Around .

Har inte skrivit på flera dagar nu, har inte hunnit! Har hänt så mycket saker!

I Torsdags så blev mamma biten ganska så rejält i höger hand, så vi åkte till Huddinge för att kolla upp det. Blev därifrån skickade till SÖS, södersjukhuset. Satt där och möglade i ett antal timmar, och fick reda på att hon skulle komma tillbaka dagen efter!

Fredag: Jag hade en tid till Smärthanteringen på Karolinska, var där från 08:00 till 09:30 och fick reda på att jag ska genomgå ett ingrepp som heter smärtblockad någonting, kommer bli nersövd iallafall så jag kan vara lugn. Återkommer med datum när jag vet.

Efter det så var det ju bara att rusa till bussen och åka till SÖS igen, och där tog det riktigt lång tid, ruttnade verkligen när jag satt där. Läkaren sa att om det inte blir bättre så måste hon opereras, och att hon även skulle tillbaka på Måndagen igen! om det blev värre under helgen så skulle hon ringa direkt!

Åkte även till Jonna i Norrköping denna dag, var grymt seg och sliten men fick ju träffa min bebis! Hade kul och skrattade massors. Like always! :)


Åter till idag, nu ligger mamma på sjukhus och väntar på ett svar om hon ska genomgå en operation eller inte, dom skulle ge henne ett besked efter lunch, men inget svar har ännu kommit! Grymt sega dom är på SÖS.. Saknar och tänker på dig mamma <3

Idag, så ska jag plocka undan lite och tvätta samt plugga på folkhälsa, har prov på måndag! Men det känns ändå ganska så lätt. Har planerat att jag ska bädda om i sängen också, men för tillfället känns det som om det är låååångt ner på min "lista" . Kanske gör det i morgon istället.

Återkommer senare idag, om jag hinner, orkar, är hemma, och har lust!

Puss & Kram <3

/ LindholmareN!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hoppas hon slipper operera...

2007-11-20 @ 23:55:52
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback