When the night falls in around me.

Update:

Idag så gick jag och mamma ner till Centrum, jag köpte lite kläder och även 5 tröjor till pappa, vilken dotter han har om jag får säga det själv ;)
Sedan så gick vi till guldaffären och köpte en present till lilla Cecilia som fyller 8 år.

Sedan så gick vi till Grillen och handlade med oss mat hem, vart en dålig middag idag, menmen! 
 
När vi kom hem så käkade vi medans vi kollade på filmen Stardust, den var otroligt seg i början men blev ganska så bra sedan. Pappa hade även varit och handlat tidigare på dan, chips dipp och cola.

Efter att vi hade käkat så var Nisse på ett jävla bus humör, så han skulle bita i strumpor, skor och exakt allt som gick att bita i, skum hund men otroligt söt! Så jag och pappa satte oss på golvet och rullade en boll mellan varandra, det verkade som om det var dagens höjdpunk för Nisse!

Brände ner en film och sedan var det bara att sätta sig och käka chipsen och det, smarrigt som fan men oj vad jag är mätt och mår illa nu. Emelie går inte framåt längre, hon rullar numera!

Sedan så ringde Diana och Anton och frågade om mamma och pappa ville vara med och spela kort, så nu sitter jag här ensam och funderar på att hoppa in i en dusch, läxorna får vänta tills efter.

Garderoben blev inte städad idag heller, likaså rummet! Orkar verkligen inte idag!
Måste verkligen göra det i morron, annars kommer det aldrig bli gjort känns det som!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan sätta mig och göra dom "roliga" läxorna, känns som om jag inte gör något annat än plugga, eller så är det nog mer så att jag skjuter på det hela tiden.
Det låter lite mer som mig :)

Puss & Kram <3

/ LindholmareN


Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha vad klockrent att du rullar! :P

2007-11-03 @ 01:20:57
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback