Backstreet Boys Konserten <3 GRYM!

                                                      image26

Unbreakable tour är nog den bästa utav dom alla. Har aldrig varit med om ett sånt röj på en konsert, fötter och rygg värker men satan i gatan va det var värt det! Skulle göra om det utan att tänka, lätt! Ge mig mer! Nu!  Visst, Never Gone var kanon den med..men det var nog skillnad med den för då hade man väntat så grymt länge på att dom skulle komma tillbaka från sin paus så det var ju en helt annan känsla.

Det märks på långa vägar att killarna är här för att stanna denna gång. Det var många gamla låtar med, man bara rös och ylade med när man stog där nere på golvet, bara några meter ifrån dom. Vilken känsla, den går inte att beskriva med ord!

Självklart så var det nya låtar med också, och det är riktigt ös i dom, så jävla härligt! Dom har hållt på sen 92 nu, och fansen finns kvar än idag. Det borde bevisa att det är något speciellt med dessa grabbar.

Och när Nick satte sig vi trummorna så tog det inte många sexunder innan alla fans var helt exalterade, så jävla grym han är på trummor alltså! Har filmat när han trummar så jag tänkte kanske lägga in det sen här på bloggen, men asså det var fan som om man var hög! En sån underbar känsla, men varar så kort tid. Ge mig, ge mig, ge mig!

Har även kort som jag själv har tagit, men orkade inte lägga in dom på datorn ikväll. Fötterna behöver massage för allt röj på golvet, ryggen också för den delen då man har stått upp konstant sen vi kom till hovet runt 5 eller halv 6. Magen behöver mat och hjärnan vill sova.

Men jag klagar inte, jag ler och vet vad jag kommer drömma om!

KTBPA - Keep The Backstreet Pride Alive.

Kommentarer
Postat av: sandy

lovely =)

2008-04-16 @ 14:55:26
URL: http://striipped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback