Cartoon Network is the shit!

Orkar inte skriva något avancerat för tillfället, ska vara hemma från skolan i morgon också eftersom läkaren sa det till mig. Tydligen viktigt att jag vilar mig nu när huvudvärken sakta men säkert börjar ge med sig, om jag kastar mig in i klassrummet direkt utan vila så fanns det en ganska stor risk att den kommer tillbaka, och bajs på det i sånna fall!

Ska titta klart på Greys Anatomy så att jag kan bränna ner hela första säsongen på en dvd skiva för att sedan börja med den andra, längtar! Eller så kollar jag bara på Cartoon Network, kalla mig töntig men den kanalen är fan avslappnande!. Cartoon Network ís the shit! Men, jag antar att jag återkommer i morgon. God natt!

/Spido!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu så har jag skaffat mig en blogg, nöjd nu? :D
Puss :*
http://akatalektisk.blogg.se/

2008-04-10 @ 23:52:11
URL: http://akatalektisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback