Greys Anatomy

Dagen har varit extremt lugn, skulle ha åkt till tandläkaren men det kändes inte så frästande att ligga där i stolen och hosta han rätt upp i ansiktet samtidigt som jag nyser. Tar det en annan gång istället.
Vilket betyder att jag fortfarande är sjuk - lame!

Mamma vill att vi ska gå till läkaren i morgon eftersom jag hostar så mycket, kan ju snart bära med mig mina lungor i en ica kasse, så det skulle vara bra. Men samtidigt så vill jag inte eftersom jag har Omvårdnadsprov i morgon. Men, jag kanske kan göra det vid ett annat tillfälle. Får se hur jag gör.

Annars, händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället.
Ganska tråkigt men så är det, det går i perioder.
Ska fortsätta titta på Greys Anatomy nu, är inne på sesong 3 :D


/Spido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback