Huvudvärk.nu

Min skrivar lust är nere på botten, igen. Anledningen är nog för att det inte händer så mycket intressant just nu, eller så kan det vara som så att det kanske händer för mycket så att jag inte vet vad utav allt jag ska skriva.

Det är grymt mycket i skolan just nu och min teve har gått sönder! Helt pajko! Fan!
Så, det är plugg som tar upp all min tid nu.

Igår så fick jag jordens jävla huvudvärk som vägrar ge med sig, så jag stannade hemma idag. Och när huvudvärken kommer smygandes så börjar tankeverksamheten igång. Får för mig både det ena och det andra, t.ex att jag har en tumör som ligger och trycker på någon nerv etc. Hemsk man är egentligen!

Idag så måste jag rensa min garderob, kan ju för fan inte öppna den längre så det är nummer 1 på min to do list! ;)
Sedan om jag orkar och inte har ont så ska jag även plugga matte då det är matte prov på måndag. Fuck!

Nu skiter jag i detta, skriver ändå inget intressant och allt är osamanhängande.
Saknar vissa människor som står mig nära - eller en gång gjort. Ni vet nog vilka ni är.
All min kärlek till er <3 .

Fuck off!

/ Spido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback