Känt varandra i 1 år idag.

Jag fattar inte hur du kan göra mig så jävla ledsen, det är ungefär som om du vet exakt vad du ska säga. Det sjukaste är att du kan göra mig så glad lika snabbt som du kan göra mig arg. Men ibland så sårar du så jävla mycket, jag gråter inte ofta..men när du kläcker ur dig vissa saker så brister det.


Det som nästan svider mest är att när vi bråkar så säger du hela tiden att du inte fattar, och då känns det som om du inte lyssnar eftersom jag då har sagt anledningen flera gånger. Och att du hakar upp dig på vissa saker gör ju inte det så jävla mycket bättre.


Klump i magen, inte så jävla kul att höra att folk du känner inte tycker om mig. Därför vill jag att vi ska hitta på saker med dom så att dom kanske ändrar sina åsikter. Men du verkar inte vara så intresserad av det. Så jag får väl ta det.

Jag ringer dig för att jag vill prata men det ändå jag har fått höra i 2 dagar nu är "ring mig igen om en halvtimme" eller "ring mig om en timme". Eller när till och med en polare till dig säger att du ska sluta prata med mig. När jag har pratat med dig vid vissa tillfällen då det inte har varit så lämpligt. Och då har jag inte ens fått lägga på för dig!


Skriver detta bara för att du inte lyssnar på vad jag har att säga, förväntar mig inte att du ska fatta nu heller. Men hoppas att du kan förstå och se det lite från min sida iallafall. 

Tårar faller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback