Läkaren på onsdag.

Nu orkar jag fan inte, har haft denna jävla fitt migränen sen onsdags då jag vaknade och ville bara spy. Stannade hemma fram till lunch ihopp om att den skulle gå över. Men det var klart som fan att den inte skulle det, men gick till skolan iallafall. Palla med denna skit liksom! Jaja, ska till läkaren på onsdag.. får se vad hon säger då.

I dag har jag för övrigt städat min garderob, äntligen! Mamma var snäll och hjälpte till eftersom jag blir typ yr av minsta lilla ansträngning. Sedan kom stoffer killen hit och vi har kollar på filmen storm varning med mamma och pappa och mös med chips och dipp. Trevligt trevligt.

Veckan som kommer har jag fullt upp, på måndag så ska jag till tandläkaren vilket betyder att jag kommer missa matte provet.. men jag måste verkligen dit.
Tisdag så har jag inget förrutom skolan, men det är mycket det också iallafall när man inte orkar eller har lust.
Och på onsdag så ska jag ju som sagt till läkaren och kolla upp migränen men jag ska inte vara där förrens halv 5 så jag hinner vara i skolan, missar ingenting då och det är ju skönt det.
Torsdag och Fredag så är det skolan som gäller.. suck! Ge mig sommarlov någon, tack?!

Nä, nu skiter jag i detta, orkar inte skriva något mer.. detta är ändå inge kul att läsa om.
Skriver kanske mer i morgon om huvudet tillåter det.

/Spido!

Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Du å Jag Empli gums !

2008-04-05 @ 14:24:49
URL: http://malmstenaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback