Ny design! :D

Haha, som om inte jag skulle klara av att göra om! Men sen att jag har kämpat i ett x antal timmar behöver ju inte nämnas! Fast det spelar ju ingen roll för jag lyckades, alldeles själv! Haha! Det är inte riktigt klart ännu, endel små detaljer kvar bara men sen så  kommer det vara finemang! :)

Ingen skola idag heller som sagt, men mamma ska ringa rektorn och förklara varför jag är borta så mycket och även säga att jag kommer vara borta mycket eftersom jag springer på läkarbesök jorden runt, i hate it!
Eftersom det blir ändå inte bättre med foten, så varje gång får jag alltid höra att det finns ingenting dom kan göra, men varför skickar då läkarna vidare mig överallt? Dom kanske inte vill att jag ska förlora hoppet eller nått, vad vet jag?! :P .

Jaja, det får räcka för den här gången, skriver nog mer senare under dagen eller kvällen.

/Spido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback