Prover :(

Idag så var jag ju nere på vårdcentralen och tog en massa prover, trode att jag skulle få vänta på svaren där men nejdå! Det tar upp till en vecka innan jag får reda på om dom visade något eller inte, känns lite lame tycker jag.
Fattar inte riktigt vad det är som tar så lång tid, med dom ska väll få ligga i en såndär mojutt och åka fram och tillbaka tills dom blir spyfärdiga. Observera att jag skriver om rören som blodet ligger i.

Idag så har det annars inte hänt så mycket, försökte göra om designen på bloggen men det var ju sjukt krongligt och alldeles för komplicerat för mig. Är man blond så är man. Men jag gjorde iallafall ett tappert försök, men det gick inte att ha kvar för det var så kaos aktigt. Men skickade då en liten saga till min faster så att hon kanske får sig ett gott skratt iallafall.

Nä, nu skriver jag bara massa blajj och allt är osamanhängande så jag lägger ner för stunden. Återkommer innan sängdags om jag inte hinner somna innan :P . Spidoo är en trött liten skit.

/Spido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback