Tillbaka i morgon - lame!

Som jag har skrivit i tidigare inlägg så skulle jag ju till läkaren idag. Gick väll som det gick. Har fått en ny medicin som man knappt har prövat på ungdomar under 18 ännu, så jag känner mig lite som en försökskanin. Dom funkade någolunda men kände mig så grymt konstig efter att jag har tagit dom. Hon sa att jag har migrän vilket jag redan visste men att det även va späningshuvudvärk, stress och massa annat också. Som grädden på chokladen. Eller vad man nu säger :P

Men men, ska tillbaka dit i morgon halv 9 eftersom jag ska ta en massa prover för att dom vill ha reda på varför jag nästan svimmade i måndags. Hoppas att dom ska visa något för att jag ska kunna bli bättre, men samidigt så vill jag ju att det inte ska visa någonting alls. Läkaren sa även att jag skulle stanna hemma resten av veckan.

Annars har det inte hänt så mycket mer, har varit mer död än levande faktiskt. Sandra har varit här och terrat mig dom dagarna hon var och hälsade på sin mamma. Men nu är hon nog tillbaka i Sjöndal, tyvärr. Men det var extremt roligt att träffa henne igen, det var ett bra tag sedan.

Nu ska jag och pappa titta på film sedan blir det nog sängen som gäller. Skriver mer i morgon om hur det gick med proverna om jag får reda på det direkt. Annars så skriver jag nog om något annat - om jag orkar/vill och har lust.

/ Spido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback