Dinner Time!

Sitter och käkar middag just nu, blev en sen sådan idag men det är sånt som händer. Mamma, pappa och K åt nån köttbit med potatis och championsås.. och eftersom jag inte kände för att äta det idag så blev det italiensk milanese soppa med en ost macka + paprika på. Det var mumsigt det med.

Sitter fortfarande och filosoferar om hur jag ska ha i mitt rum, det känns som om jag tar fler och fler steg bakåt istället för framåt. Men en vacker dag, då jävlar har jag en plan! Sen så ska jag ju försöka fixa med den där förbannade jävla garderoben någon dag också. Känns nästan som om det inte är någon idé eftersom det kommer ändå bli minst lika stökigt snart igen!

Funderar på att göra om designen på bloggen också, men det får nog vänta. För när det kommer till det så är det lönlöst att sätta sig framför datorn och försöka fixa utan att ha några tankar och ideér alls! Då kommer man inte så långt och allt blir bara kaos.

Nu ska jag försöka äta klart min soppa, men den är så jävla varm. Men jag skriver nog mer i morgon eller kanske till och med senare idag. Får se.




italiensk milanese soppa




/ Spidoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback