Verkligheten kommer ifatt.

Varför kan saker inte bara gå som jag vill, bara en enda gång? Nej, utan då ska exakt allt skita sig! Jag blir så jävla trött, endel människor får alltid som dom vill, livet går som en dans för dom. Varför kan det aldrig hända mig? Vad gör jag för fel? Varför ska det vara så jävla svårt att leva ibland för? Fyller 18 om 2 månader, ser jag fram emot det? Nej, tyvärr så gör jag inte det. Har för många negativa saker som jag kommer bli påmind om då. Saker som, vart är min syster? Vart är min bror? NEJ JUSTE DOM HAR SAGT ATT DOM ALDRIG MER VILL HA KONTAKT MED OSS! Fan! Jag går och dör, nu..gärna igår.

Min bror ska bli pappa för andra gången, jag kan inte ens glädja mig över det. Det kommer vara som så att man ser dom på ica maxi en vacker dag och då går dom med en barnvagn. Dom kunde inte ens ringa och säga det, dom skickade ett jävla kort med en bild från ultraljudet. Tindra, hur länge sen var det jag såg henne egentligen? Jag kommer inte ens ihåg. Det jag kommer ihåg är att hon kom springandes mot mig och skrek "faster", sen när jag bar upp henne i famnen så sa hon att hon hade saknat mig. Det gjorde så ont i hjärtat. När träffade jag Lena eller Jimmie senast? Ja, det kommer jag inte ihåg heller. Tragiskt.

Min syster bråkade med pappa och bestämde sig för att avsky mig på samma gång. Senast när jag träffade henne, vilket var för väldigt länge sedan, så pratade hon inte ens med mig. Hon behandlade mig som luft, jag har aldrig kännt mig så i vägen eller obehövd som då.

Kommer någon utav dom 2 ens komma ihåg mig när jag fyller år? Kommer jag få ett grattis sms eller ett telefonsamtal? Känns inte som det, och jag ska nog inte förvänta mig så mycker heller. Dom behöver inte mig längre, dom har ju en ny syster, en mycket bättre. Elisabeth. Känns extremt jobbigt att jag har blivit utbytt, känns som så iallafall.

Det gör så ont, det svider verkligen i hjärtat och jag får en riktigt stor jävla klump i magen när jag tänker på detta. Vilket resulterar i att jag tar ut allt på någon annan. Jag vill inte fylla 18 utan er, jag vill inte ta studenten utan er, jag vill inte ta körkortet utan er, jag vill inte flytta hemifrån och behöva bärhjälp utan er. JAG VILL INTE!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej min lilla skrutta.

Jag blir ledsen när jag får läsa detta. Har du försökt att ringa, sms:a till dem?Skriv ett brev till Jimmie o Lena samt din syster de vet nog inte hur du känner. Du ska inte drabbas. Skriv det som du har skrivit här-

Kram Älskar dig jättemycket

2008-08-17 @ 21:44:09
URL: http://malmstenaren.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej min lilla skrutta.

Jag blir ledsen när jag får läsa detta. Har du försökt att ringa, sms:a till dem?Skriv ett brev till Jimmie o Lena samt din syster de vet nog inte hur du känner. Du ska inte drabbas. Skriv det som du har skrivit här-

Kram Älskar dig jättemycket

2008-08-17 @ 21:44:36
Postat av: Lisa

World of Warcraft har sina skönheter! :) Det är ett skönt sätt att rymma undan verkligheten.



Jag önskar dig ett STOOORT GRATTIS och STOOORA KRAMAR inför din kommande födelsedag! Jag förstår dig angående familjen. Ibland känns det som att en del glömmer bort en.. En del utav mina syskon har inte hört av sig och ens frågat hur jag eller min pojkvän mår.. Tack för den!

2008-08-19 @ 23:25:48
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på vad du har gjort dom. det måste ju finnas en anledning till att dom inte vill ha kontakt med dig eller hur? dessutom var det väll du som valde sida inte dom.....

2008-08-20 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback