Fittmigrän!

Eftersom jag inte kan sova och inte orkar skriva för min jävla fittmigrän så kommer nu en lista, enjoy!



Ditt fullständiga namn: Emelie Lillevi Tova Lindholm.
Boende: Botkyrka.
Civilstånd: Tillsammans.
Famlij: Mamma, pappa och 2 syskon som inte bor hemma.
Intressen: Bilar, musik, streetrace mm.
Drömmer om: Att jag ska nå mitt mål.
Folk tycker nog om mig: Att jag kan vara ganska så knäpp.
Längd: 1,61.
Vikt: Alldeles för mkt, men det ska bli ändring!
Spelar du något instrument: Nä, inte alls.
Vem är snyggast: Fan vet jag.
Vem vet mest om dig: Jonna, om man inte tänker på mina föräldrar.
Vad vill du ha just nu: En digitalkamera eller en bil!!
VIlka sjukdomar har du: Inga vad jag vet, om inte migrän räknas.
Fobier: Döden!
Känner du en snygg kille: Jodå.
Har du körkort: Nej, men om 2 månader förhoppningsvis!
Åsikt om jultomten: Jag hatar dig!
Vill du gifta dig: Inte vad jag känner just nu, förlovning räcker.
Tycker du att du är attraktiv: Haha, inte alls! Aldrig tyckt det.
Din hårfärg och frisyr: Svårt att förklara, men vill göra om.
Skolväska just nu: Men det är ju verkligen en intressant fråga!
Har du glasögon: Jo, men använder dom inte.
Hur ser din plåbok ut: Grön, men använder den sällan.
Favorittv-program: One tree hill, simpsons mm.
När ska du festa nästa gång: När jag fyller 18 antar jag, då jag vet om det iallafall.
Vad köpte du senast: Ipod Nano.
Hur mycket pengar har du: Skit i det du så lever du längre.
Hur svarar du i telefon hemma: Med mitt förnamn och efternamn.
Senast kramat: Mamma eller så var det pappa.
Vem sov du hos senast: Kristofer.
Stjärntecken: Våg.
Ögonfärg: Blå/grön enligt vissa.
Kroppsform: Under ombyggnad!
Kall favoritdricka: Cola, förr..slutat med det nu, men redbull då.
Säger ofta: Alldeles för mycket.
Saknar du någon: Oohja!
Du fikade senast: Idag.
Senast sedda film: Idag.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen, kollar på tv.



Over and Out!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback