Ipod Nano Och Akvarium.

Idag fick jag denna skönhet, äntligen! =D


Min ipdo nano! :D




Plus att mamma och pappa köpte ett nytt akvarium, det började med en såndär liten rund skål ni vet, sen köpte dom ett 60 liters akvarium och nu ett på 240 liter. Vill nog inte veta hur stort nästa kommer vara.
Men vi kan inte lägga i fiskarna förrens om en vecka för bakteriekulturen måste bli rätt först. Men såhär ser det ut än så länge, lägger in en till bild sedan när det är klart! Det kommer nog bli bra!



240 liters akvarium.

Kommentarer
Postat av: monica

Jag bara ÄLSKAR akvarium,skulle vilja ha ett större,det jag har nu är 100 liter,skulle vilja ha på 200-300 liter så jag kan ha påfågelciklider,dom är nice,hihi

2010-04-05 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback