Let the music heal your soul!

Nu kommer jag åter in på ämnet om att möblera om i mitt rum.. jag har kommit på en sak som jag skulle vilja göra. Det är att måla en fondvägg som ska vara svart för att sedan måla en text i vit färg med någon snygg stil.
Om detta nu inträffar så vill jag att det ska stå, "Let the music heal your soul, let the music take control, let the music give you the power to move any mountain". Men om jag nu skulle genomföra detta så tror jag inte att det skulle bli snygg om jag inte typ tapetserar om hela rummet först. Eftersom färgen på mina tapeter är gula. Svart och gult tillsammans, ehh nej!

Anyway, det jag måste börja med innan jag ens tänker på att möblera om är att rensa ut en jävla massa onödiga saker som jag har och vägrar kasta.. fråga mig inte varför jag inte redan har gjort det för det har jag ingen bra svar på. Tror att jag har svårt för att kasta saker, laaaaame! :D

Nåja, ska sätta mig ner och kolla igenom lite saker nu, kanske börjar rensa lite. Får se om jag klarar av det själv eller om jag måste ha stöd för all kastning ;) Mamma brukar få vara med och säga vad som ska kastas eller inte..annars så slutar det bara med att alla jävla skit är kvar iallafall! :D


Känns som om det är dags att städa lite!


Känns som om det är time to clean my rum också! Eller? ;D


/Spidoo!



Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Låter som att det skulle kunna bli riktigt nice..

2008-08-11 @ 23:00:55
URL: http://malmstenaren.blogg.se/
Postat av: Malmstenaren

Aa fondväggen ^^



Aa bara kände för å skriva utan å tänka för en gångs skull...

2008-08-12 @ 01:46:37
URL: http://malmstenaren.blogg.se/
Postat av: Princess

Du är duktig på att inte hålla ordning! Precis som jag, min älskade! <33

2008-08-12 @ 18:56:47
URL: http://pinkabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback