Nu har det gått för långt.

Som sagt.. tur att du är mogen. Och om du har sparat mitt nummer eller inte skiter jag fullständigt i. Men som sagt, är du inte tillräckligt stark för att stå för vad du tycker och tänker så är det ju jävligt synd om dig. Och undra vem som är tönten i denna disskution egentligen. Du vet att jag har ditt ip nummer nu va? Tänk på det.

Och nej jag tycker inte synd om mig, inte alls. Tycker bara att det är tråkigt att läget är som det är mellan mig och mina syskon och mellan dom och pappa. Och förresten, vem har sagt att jag har ont i lilltån? Jag tycker att den känns ganska så bra faktiskt. Men å andra sidan så verkar ju du veta mer om mig, mitt liv och min situation än vad jag gör enligt dig själv iallafall...

Och tydligen så ljuger jag för mina syskon också, det var ju något nytt. Eftersom du vet ju tydligen om när jag ljuger eller har ljugit och om vad jag har ljugit. Så, då kanske jag ska fråga dig om jag ljuger eller kommer ljuga nästa gång jag ska öppna käften.

Det är ju kul att du har ett så pass roligt liv så att du har tid att hålla på och klanka ner på mitt. Skaffa dig ett eget liv istället för att bry dig om mitt, och mina problem. Fortsätter du så sätter jag lösenord på bloggen eller så blockar jag ditt ip nummer så att du inte kommer in på sidan överhuvudtaget. Ditt val.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: sofie

ni var på andra sidan tror ja , nämen ni stod ju vid oss när vi hade 10 min rast? ;)

2008-08-25 @ 21:18:23
Postat av: Princess

Emelie.. Jag kanske inte ska säga såhär, men du kanske bara skulle ha tagit bort kommentaren istället. Du vet ju hur det blev för mig sist.. VI MÅSTE SES SNART! Kramar i massor!

2008-08-27 @ 08:22:55
URL: http://pinkabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback