Simma!

Idag har jag väll inte så mycket att dela med mig av, ingen speciellt har hänt. Har haft migrän en större del av dagen. Jag och Emma har iallafall kommit fram till vad vi ska träna under dom 12 veckorna som vi har fått ifrån skolan. Vi ska simma, känns som om det är mer motiverande än att palla sin röv ut och springa.

Jag har bestämmt mig nu, nu jävlar ska jag försöka bli nyttig och gå ner i vikt. Vill se ut så som jag gjorde för 2 år sedan. Mår inte bra av att se ut så som jag gör nu, visst det är ju inte extremt..ingen som har sagt något heller..men jag märker, jag känner att det är dags att börja göra något åt saken. Fast det skumma är att folk säger att jag inte får gå ner mer i vikt. Men jag måste, jag vill.. enligt mig. Jag vill inte bli som vissa andra personer, princess förstår nog vem/vilka jag menar.

Så, det innebär: inge mer cola, inge godis, inge mer kebab/pizza/donken osv, inget sånt. Jag ska lägga av med det totalt. Och sen så ska jag ju börja träna också..har funderat på om man ska börja käka nutrilett 2 gånger om dagen också, alltså att man byter ut 2 måltider mot dom. Får se, har inte riktigt bestämt mig när det kommer till den saken, det som hindrar mig från att välja det är ju att det är så satans äckligt! Men man kanske vänjer sig.

Nä, nu ska jag kolla på vänner..kanske återkommer lite senare om jag har något vettigt att skriva.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Princess

HA HA! Inte meningen att skratta, men.. Mm, det är bra med Motivation och självförtroende bebis! ;D Nä, men jag tror på dig, bara du vill det! För jag förstår precis vad/vilka du menar! Fniss.. Du har lite tur där med godiset, ja att jag flyttar snart. Då blir det inte åka bil med Princess, äta godis, dricka cola och käka donken :) Puss hjärtat

2008-08-13 @ 09:47:35
URL: http://pinkabit.blogg.se/
Postat av: Joakim

Jag läser, men kommenterar inte... Låter det bekant för Emelie von Falukorv?

2008-08-13 @ 22:50:15
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback