Tvättkärringen! :D

Idag har jag tvättat, diskat, tvättat lite till och diskat ännu mer och tvättat åter igen! Tänk vad man kan när man verkligen måste göra det själv, när man inte har en mamma som kan grejja alla sånna saker åt en! Men i morgon, i morgon kommer dom hem igen! Efter 4 dagar i Kimito! <3333

Om ungefär 2 veckor så börjar skolan igen, lite blandade känslor inför det..ska bli skönt för att då kommer man in i alla rutiner igen och för att det nu ÄNTLIGEN ÄR SISTA ÅRET! Men samtidigt så ser man ju inte fram emot alla läxor och prov, fast har dock bestämt mig för att nu så ska jag verkligen, verkligen satsa på skolan. Det ska inte bli nå mer "oj, jag har prov i morgon!" eller "oj, denna uppgift ska vara inlämnad i morgon eller skulle ha varit inlämnad idag!" Nej, nu är det slut med det! Wish me luck! :D

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, så jag sätter punkt här! .



                                                                        Jonnas Fest!


Kommentarer
Postat av: Princess

VAFAN EMELIE! :D

2008-08-12 @ 18:55:33
URL: http://pinkabit.blogg.se/
Postat av: Princess

Men det där! Det är just det jag menar! Haha, van va heta vi är :D

2008-08-13 @ 09:49:50
URL: http://pinkabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback