Idol 2008.

Jag sitter och kollar på Idol finalen, det står mellan Alice och Kevin. Eller jag kollar inte just nu för att nu är det paus i en timme, det börjar klockan 22:25 igen och det är då man får veta vem det är som kammat hem Idol 2008.

Jag tror att det är Kevin som vinner, han har karisma och hans utstrålning är helt otrolig. Man ser att han föddes till att sjunga. Han ser så otroligt glad ut när han står på scen och kör sitt race.

Alice är grym hon med, men ikväll har hon mest kört rock låtar och jag tycker inte att det är hennes stil direkt. Hon är mer en ballad människa i mina ögon. Även hon platsar på scen, men jag får inte samma starka intryck när jag hör henne sjunga som jag får när Kevin sjunger.

Det kan bli jämt i år, det är ju folket som bestämmer så man vet inte hur det går. Jag tycker att båda är värda att vinna faktiskt. Dessutom har det alltid gått bättre för den som kammar hem andra platsen, varför vet jag ej men så är det. Må bästa man vinna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback