Bleeding Love

Jag och min moster fick nått ryck i Onsdags, eller det var mer som så att det var jag som fick rycket och hon blev drabbad också... som vanligt!
Jag hade fått för mig att vi skulle pierca oss! Så, det gjorde vi också. Båda tog i underläppen.

Annars så finns det nog inte så mycket mer jag vill, orkar eller har lust att skriva om.


                         image16


Haha, hur trött och sliten får man se ut egentligen?! Haha. Så nu har jag alltså piercing i tungan, näsan, läppen och naveln! Vågar inte ens tänka på vart nästa kommer hamna! ;)


/Spido!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag har ju sagt till dig, flera gånger, bröstvårtan!

2008-03-02 @ 00:10:03
URL: http://joakimsp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback