Den gula gubben!

Har fått en ganska så intressant kommentar, om att dom som läser faktiskt vill veta lite om personen som sitter bakom tangenterna och skriver så att alla knappar nästan flyger och glöder. Det är bara att fråga på, har sett att det är ganska så många som är inne och läser i bloggen, men ingen kommenterar nästan! Gör det så att jag vet vilka ni är. Det behöver inte stå något speciellt, ett "hej" räcker! ..

Nåja, idag så fick jag reda på att jag ska börja halv 8 om dagarna istället för 8.. herregud va det känns otroligt jobbigt! Visst, 30 min tidigare är inte så farligt.. men det känns ändå stört tidigt och jobbigt. Kan inte släppa den tanken. Natta har gått och tjatat hela dagen på mig om att jag ska släppa det.. men kan verkligen inte!

Tänkte snart hoppa in i en dusch.. känner mig så ofräsch när jag kommer från praktiken. Vet dock inte varför. Ska även försöka gå och lägga mig tidigt idag, eller jag ska inte försöka utan jag ska! Är så himla trött, somnade igår när jag kom hem och idag också. Har ju ändå varit ledig i nästan 3 veckor och då blev det ju sena nätter.. sen helt plötsligt så ska kroppen bli van med att vända tillbaka allt igen, usch!

Har faktiskt pluggat lite engelska idag, eller aa läst i boken som vi fick innan lovet. Känner mig stolt ;)

Nä, nu skiter jag i detta och går och duschar. Skriver nog mer i morgon!

/ Spido!

Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Men empli berätta inte för mkt om dig då kanske dom blir rädda å får mardrömma ;) puss påre

2008-01-08 @ 19:30:23
URL: http://malmstenaren.blogg.se
Postat av: Anders

haha så de uppskattas alltså o skriva kommentarer sicket under och du ska nog se att de inte blir några större svårigheter med 30 minuter de kommer gå som på räls förr eller senare eftersom man vänjer sig

2008-01-09 @ 07:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback