Den omtalade makaronen.

Idag är jag tankspridd, så kommer inte skriva så mycket.. det kanske låter konstigt att jag inte skriver när jag har mycket saker som jag tänker på. Men anledningen är för att om jag skulle skriva så skulle ni ändå inte fatta ett skit av vad jag skrev. Så, jag lägger in en lista, igen!



Har du någonsin

Ätit sushi: A
ldrig, kommer inte hända heller..
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej, hoppas att det förblir så också.
Klättrat på berg: Nån gång när jag var mindre skulle jag tro.
Sett vita huset: Nej, har inget behov till det.

Antingen eller

Kallt eller varmt: V
armt såklart!
spets eller satin: Spets, tror jag..
Svart eller rött: Svart, men rött är också nice.
Regn eller snö: Snö , men helst inget.
Rosor eller tusensköna: Rosor!
Vår eller höst: Vår.
Matte eller engelska: Engelska!

Motsatta könet

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: J
epp..
Vet den om det: Tror det, osäker..
Vad tittar du på hos en man: Personlighet, händer och nacken (?)

Inom de 48 timmarna

Kramat någon: A
bsolut!
Bråkat med en kompis: Knappast.

Gillar du att:

Ge kramar: A
bsolut, det är mysigt!
Ge massage: Beror på vad man får tillbaka.
Gå promenader i regnet: Beror på med vem.

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: J
ag var i Finland.
Svär du för mycket: Nja, lite för mycket kanske.
När duschade du senast: Igår kväll, ska göra det snart igen!
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Fronda - Miljoner Indianer.
Vad är bredvid dig just nu: Sängen, bokhylla, dörr.. eller nått.
Saker på skrivbordet? Alldeles för mycket för att skriva upp!

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vit och tråkigt.
Vad var det sista du åt: Knäckebröd med skinka.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Det vet jag inte ännu.
Har du en lavalampa: I källaren, om det räknas..
Hur är vädret just nu: Solit och lite kyligt.
Vad gjorde du igår kväll: Inget speciellt.. kollade på film.
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma.
Vad gör dig glad: När jag gör nått som jag älskar.
Vart skulle du vilja du åka: Vart som helst, bara det är varmt!
Vill du ha barn: Ja, någon gång.

Vad ska dom heta: Kille - ingen aning     Tjej - Ottilia kanske..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback