Det är du..

Det är du som gör så att jag orkar. Det är du som får mig att le. Det är du som framkallar mitt skratt även fast jag har tårar som rinner ner för kinderna. Det är du som gör så att jag mår bra och glömmer allt jobbigt. Det är du som får mig att se hoppet fast det känns som om allt är svart. Det är du som gör mig hel.

Det är dig jag tänker på hela tiden. Det är dig jag längtar efter när allt känns så stort och skrämande. Det är dig jag vill krama om när allt är jobbigt. Det är dig jag vill höra säga "allt kommer bli bra". Det är dig jag vill riskera allt med. Det är dig jag vill gå igenom allt jobbigt med. Det är dig jag behöver.

Men frågan är, vart är vi om 3 månader eller 1 år?


                    image13


/ Spido!

Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Det vet man aldrig gums, ibland får man satsa å njuta av tiden.. även om det bara blir 3mån.. puss älskar å saknar dej...

p.s rekomenderar inte att promenera genom hela stan när det är storm.
Puss

2008-02-01 @ 01:51:50
URL: http://malmstenaren.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra skrivet. Känner igen känslan :)

älskar o saknar dig hora

2008-02-03 @ 23:15:51
URL: http://s1932.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback