Feber äckel!

Jag börjar bli människa mer och mer. Hur var mitt nyår då? . Hade lite planer men dom sprack! Doh!

Jag och min moster tänkte vara i Salem på nyår eller så hade vi tänk vara i Väsby, men det blev som sagt inte så.
Då miss emelie inte kände sig så bra och sa att vi skulle ta det en annan gång, tur var nog det.
Så, jag var hemma med mamma och pappa.

Det blev en ganska så tidig säng gång för min del, klockan var nog runt halv 2 - 2 någonting. Började skaka som fan, och frös något så hysteriskt! Kollade om jag hade feber eftersom jag hade då varit hostig och snuvig en längre tid, febern visade på 40,1 GRADER!

Inte undra på att jag kände mig helt död, kunde inte sova på hela natten.. låg bara och snurrade och frös, och hostade samtidigt som jag nös!

Jag har alltså legat med 40,1 graders feber i 2 dagar, men sen så gav febern med sig lite och har varit runt 38 - 39 grader.

Ont i örat har jag också, som en liten gris! Plus att jag nästan inte hör något på det örat, kan nog kanske vara för att jag är så snuvig eller är det öroninflammation som vill säga hej?.

Måste gå och vila nu, känns som om jag ska svimma. Kan inte vara uppe en längre tid. Och jag som ska börja praktisera på Måndag! Haha, Good Luck 2 Me!

Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Näe men turvi inte gjorde ngt.. kul om vi varit i väsby å du blivit värsta dålig där... *KRAMA*

2008-01-08 @ 19:24:02
URL: http://malmstenaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback