I Just Don't Care What You've Done In Your Life <3.

Alla kommentarer uppskattas! Nu vet du det också "Anders" !


Idag så var det riktigt segt, den där halvtimmen tidigare kändes faktiskt, fast fick ju sluta 30 min tidigare då också.

Fick även träffa stor idag, alltid lika kul :)
Och du, om du läser, den gula gubben ska heta pluffsen!


Är fortfarande lika farsinerad över hur olika alla människor är, att man inte tar mer vara på livet än vad man gör är grymt sjukt, dessa tankar kommer igång då det mest är psykiskt störda på praktiken. Då har dom varit "normala" en gång i tiden, fast vad normalt är vet man ju inte. Dom är ju fortfarande människor även fast det har gått lite fel i huvudet på dom. Tycker faktiskt synd om vissa, inte ens anhöriga kommer och hälsar på, ignorerar bara. Av den anledningen att dom är sjuka och tror att dom inte uppskattar ifall dom kommer och säger hej!

Nä, det sista blev bara rapparkalja, men vet inte riktigt hur jag ska formulera mig annars. Men tankarna är igång satta till fullo! Tror att jag ska försöka börja acceptera och uppskatta livet mer!

Idag så ska jag nog inte göra så mycket, ska duscha och sedan gå och lägga mig någolunda i tid så att man orkar upp i morgon. Har ont i hela kroppen och då har jag ändå inte börjat göra så stora och märkvärdiga saker ännu, påfrestade på kroppen det där.. och fötterna ska vi inte tala om!

Ska försöka städa rummet idag, men tror dock inte att det kommer bli av då jag inte orkar eftersom jag fortfarande inte alls mår bra, hostar och snorar hela tiden! Lusten för att städa är inte på topp heller!

Kanske skriver lite mer senare om jag orkar, annars blir det nog i morgon!



Dagens frukost: Ingenting alls!
Dagens klädsel: Gråa mjukisbyxor, svart linne och en vi ganska så urringad tröja över.
Dagens godis: Räknas halstablett? ;)
Dagens dryck: Cola, cola och åter cola!
Dagens längtan: Slippa allt onödigt och alla känslor!
Dagens låt: Gigi D'Agostino - L' Amour Toujours (I'll fly with you).
Dagens plagg: Mjukisar!
Dagens avundsjuka: Ingen än så länge..
Dagens sämsta: Humöret är upp och ner, för många onödiga tankar i huvudet!
Dagens bästa: Fick träffa stor!



/Spido!

Kommentarer
Postat av: Anonym

psykiskt sjuk är lite trevligare att säga än "störd"

2008-01-10 @ 17:16:15
Postat av: Moster Mi

Hellu :p Love Ya

2008-01-12 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback