Likt en boxningsmatch.

Jag försökte fly ifrån verkligheten idag, men det är som om en hand dra mig tillbaka. En hand som inte låt mig fly ifrån mina egna tankar, tankar som jag trodde skulle försvinna om jag bara fick rensa huvudet lite. Så, jag gick! Jag gick och gick, men det kändes som om jag aldrig kom fram. Tankarna blev istället bara fler och fler.

Satte mig på en parkbänk och kände hur tårarna började bränna innanför ögonlocken, men dom kom aldrig fram. Tvingade mig att hålla tillbaka dom, men dom fortsatte att kämpa. Kämpa likt en boxare som står i ringen helt utmattad men ger sig fan på att han ska vinna. Jag förlorade.

Känner mig så otroligt.. ensam, oduglig & oönskad.

/ Spido!

Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Du är inte värdelös gumman, du är viktig å jag skulle dö utan dig

2008-01-23 @ 00:14:51
URL: http://malmstenaren.blogg.se
Postat av: Princess

Jag älskar dig min fina, fina flicka!

2008-01-27 @ 21:58:09
URL: http://pinkabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback