Öron värk!

Emelie mår inge bra alls, när ska detta ge med sig? Örat värker på som satan.. en granne som är sjuksköterska ska komma upp i morgon efter jobbet och kolla om det är öroninflammation eller något annat som spökar. Har börjat ta kåvepenin för förebyggande syfte, men om det inte är något så ska jag sluta med det i morgon.

Min skrivar lust kommer och går, det beror helt på hur dagarna har gått och hur jag mår. Det gick ju så jävla smidigt och bra i början men nu är den på botten. Kanska kan vara därför, att den ger igen lite.. hämnas.

Matlusten är i botten den också, men det beror nog på för att jag är sjuk.. finns en viss människa ute i världen som tjatar på mig om att jag ska äta, men bara för att personen tänker på mig.

I morgon börjar praktiken, klockan 8 på morgonen ska jag ringa på klockan! Känns lite si sådär angående hemtjänst, men det är ju som sagt för att man ska veta hur det går till i arbetslivet.

Nu över till något helt annat, ska bädda rent i sängen idag! Eller ja, mamma ska hjälpa mig med det snäll som hon är, eftersom det känns som om så fort jag anstränger mig så kommer jag svimma! Så, ikväll blir det en varm och lång dusch för att sedan lägga sig i en ren och nybäddad säng! Det är nästan den bästa känslan som finns! MYS!

Nä, nu ska liten försöka äta lite, har ingen lust men måste. Är helt skakig i kroppen. Huvudet värker som satan, men jag ska inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Malmstenaren

Empliii vi kan va döva tillsammans =) din mormor snackar om öronproppar här

2008-01-08 @ 19:25:51
URL: http://malmstenaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback