Tro eller inte tro?

Skum kväll det har varit..verkligen. Har varit hos en granne som spådde mig. Blandade känslor om det. Vet inte riktigt vad jag ska tro. Men det kom fram saker som hon inte har kunnat veta.. och massa sånna saker.
Bland annat så kom det fram att det har funnits en man, som har sårat mig masvis, och pga den mannen så har jag satt upp som ett skyddande nät runt mig. Dom som verkligen verkligen känner mig vet ju såklart vad jag tänkte på... princess.. det var nog det läskigaste som kom fram under hela kvällen. Nästan så jag ryser fortfarande.

Hon sa även att jag måste sluta oroa mig så mycket.. och att jag ska sträva efter mina mål.. i ett av dom målen så behövs det att jag ska bli lite förbannad och stampa foten i golvet..känns bekant.

Men som sagt.. vet inte riktigt vad jag ska tro.. men lite övertygad och förvånad blir man när det kommer fram saker som hon inte alls kan veta någonting om!

Jaja, annars har jag inte gjort så mycket idag. Försäker komma på hur jag ska ha i mitt rum då jag har bestämt mig för att jag ska möblera om igen.. men det kommer bara nackdelar när man tänker efter.. som att om jag ställer tv mitt emot fönstret så kanske jag inte kan se nått om det är sol osv. Skit saker egentligen! Så vi får se hur det blir med den saken. Måste även rensa en massa massa skit samtidigt.. kanske börjar lite smått i morgon.

Nä, nu ska jag och älsklingen hoppa ner i sängen.. ska försöka få med honom in i duschen innan. Kanske skriver mer i morgon om jag kommer ihåg eller om jag inte håller på och fixar i rummet.


/Spidoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback